17 Mart 2014 Pazartesi

Hippi Elbiseleri

Hippi elbiselerini sever misiniz? Açılışı 70'lerden tipik bir örnekle yapalım; desenli, mini boyda bir İspanyol kol elbise modeline ne dersiniz? Bu elbiseyi giymekle bitmiyor iş; her yönüyle havaya girmek için alnınıza bir saç bandı bağlıyorsunuz, üstünüze kahverengi bir püsküllü yelek giyiyorsunuz ve kıyafetinizi elbisenizle uyumlu bir çift çizmeyle tamamlıyorsunuz; bakınız şöyle:



Şimdi de başka birkaç modeli mercek altına alalım: Kolsuz, yakasına düz renk fırfırlı kumaş geçirilmiş ve etek uçlarına da aynı kumaştan parçalar eklenmiş desenli bir hippi elbisesi giymek ister misiniz mesela? 70'ler modası gereği giyilmiş olan bir model bu; günümüzde de bohem giyim tarzını sevenler tarafından keyifle giyilen modellerden. Onu beğenmediyseniz kalın askılı, uzun bir patchwork elbise ile tanıştıralım sizi. Veya V yakası oldukça derin bir şekilde açık, yol yol zik zak desenleri ve çizgilerle süslenmiş siyah beyaz ağırlıklı bir püsküllü elbise modeli ile. 


Yeni sahnemdeki ilk programıma son vermeden önce birkaç model daha sunmak isterim tabii. İtinayla seçmeye çalıştım, natürel görünen resimler olsun istedim, podyumlarda salınan mankenlerin olduğu resimleri eklemeyeyim dedim bu yazı için. Onlar da hippi elbisesi tabii; ama bu yazıda daha doğal görünümlü elbise modelleri olsun istedim ben. Bir de, modacıların bu tarz giyinmekten hoşlananlar için tasarladığı şeylerin bazıları hippi tarzı abiye elbiseye benziyor, hatta hippi stili de değil bildiğin abiye elbiseye; onları bu yazıda istemiyorum, çekilebilirler. Benim tercihlerimi çok az sonra göreceksiniz; karışık kilim desenleriyle bezenmiş uzun kollu bir elbise, sarı-turuncu-mor karışımı rengarenk bir elbise, ön kısmı ve etekleri desenli lila rengi çok hoş bir salaş elbise, bir adet etnik desenli kısa elbise ve birkaç parça daha. Olabildiğince hippi tarzını 'hakkaten' yansıtan modeller seçmeye çalıştım. Podyum işi elbiselere de bir başka yazıda bakarız, olmaz mı? Buyurun:








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder